Så var den helgen över

I fredags blev de vin hos Bella Bu och ja fick mig en redig fylla, precis som ja satsat på. Blev dock snopen när ja vakna lördamorron på soffan och en liten hund sitter och morrar åt mig..? Ja tänkte "Oj oj, va hände igår?" Men de visade sig att de va Evelinas lilla voffsing. Den va inte stor, tror nästan Hasse är större hahaha :P

Igår blev de bara bakisdag. Bellan drog på vinkväll hos Erica, ja for upp till Robin och vi skjutsade fyllon. Hämtade hans föräldrar i nån stuga uti Boviken, synd att de blev dåligt väder så de int gick se ut på havet så bra, men de va lite fränt att man knappt såg skillnad på hav och himmel. Allt flöt som ihop.


Ibland önskar jag att ja inte hade några känslor alls, inte brydde mig om nån. Att man hade ett hjärta av sten och bara sket i allt vad folk sa. Att man går och lägger sig och skiter i vad som händer med människor och ändå kan sova gott.. Inte jämt, men bara ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0