Sommaren i city 1990 kommer du ihåg mig

Härligt väder ute idag men just nu måste jag sitta inne för jag väntar på samtal. Ams ringde idag och sa att jag hade plats på ADR utbildning i Juli i Ume.. Åsså kan man int tacka ja direkt. Poop! Skulle gärna va ute men då vill ja klippa gräset eller trimma runt huset, går dåligt att höra telefon då...

Men ja har gett en deadline till kl 3, då ringer jag isåfall. Ha sutte ute tidigare på min huv och polerat ventilkåpan och upptäckt att ja har olja fulla bagaget =/ I veckan ska ja städa ur, har ju för fan kvar gamla toppen sen motorrenoveringen i vintras.

På sommarn blir ja besatt av att tvätta bilen, iallafall då ja är hemma då de int kosta nånting. Blir väl lite kompensation för att ja aldrig tvättar den under vintern haha :P Funderar på att gå långpromenad ikväll när de svalnat lite ute. Är skönare att gå när man slipper dö av svett :)


Tänk att Hassen vare så där liten och söt en gång i tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0