Suck suck

Har just kopierat alla mina 134 sidor med diarium från Apberget till datorn. Jezuz va skit man vare me om som man glömt. Sen hitta ja länken till LLL - Lundberg Lundqvist Larsson filmen ja gjorde för flera år sen. Trodde den filmen va borta förevigt men de rulla faktiskt en liten tår ner för kinden när den funka. De va en fin tid i mitt liv :)

Förstår int varför ja är så trött hela tiden.. Ha då vart ute på promenad ikväll men de hjälpte int mycke. Funderar på att ta en igen på en stund, ha int nå mycke bättre för mig.

Har hetsätit melon hahaha :P Ja blev ju så besviken den där gången när ja kom hem och längtat efter melon men då hade den hunne blive dålig så nu smäll ja i mig hela direkt bara för att den int ska bli dålig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0