Tattare

Tattare nr 1: Dom som stulit Isabelles fälgar i Öjebyn inatt från Compakten. Har ingen aning om vilka som läser här men om nån får nys om nå 18" AMG fälgar så kan ni ju höra av er.

Tattare nr 2: Jag. Eftersom ja redan sprängt högtalarna ja satte in i bilen för nån vecka sen så bytte jag ut dom idag mot andra och ides int bry mig om kablar så nu går de kablar lite överallt och högtalarna ligger på golvet. Kör ändå int så mycke folk och skulle de hända så får man väl lösa de då :)


Har just sett gårdagens avsnitt av BB. De va så jävla bra så ja va tvungen se de igen. Hoppas Simon vinner på sönda, annars Martin. Han är fan förjävla rolig ibland :P Nu ska ja ut och ta mig en cigg och fundera på va man ska hitta på ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0