ÄNTLIGEN IGEN

Hade funken imorse så de betyder att jag nu innehar körkort C också :) Vilken jävla bra dag, inte bara för att jag fick mig en ny behörighet på körkortet utan för att ja har bevisat nått för mig själv också.

Okej de känns lite fånigt, men jaja here it goes. När mitt ex gjorde slut så rasade min värld, inte bara för att han va mitt allt utan för att jag hade ju planer på att gå nån maskinförarutb eller ta C kort för jag hade fått ett jobberbjudande i Malå. Så när han gjorde slut så trodde ja aldrig att jag skulle kunna göra de här, för han kunde ju ALLT om sånt, så vem skulle nu hjälpa och stötta mig?

Idag har ja ännu en gång bevisat att jag klarade de själv. Visst med hjälp av vänner och lärare, men jag klarade det utan nån karl vid min sida.

Nåja nog me skitsnacket, nu skulle man bara haft E kort och YKB och ADR men ja känner att ja kommit en bit på vägen nu iallafall :) Imorrn blir de jobbsök for the win.

Ska fira denna dag me att dammsuga lite :)


Så här glad är ja idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0