Bajsmacka!

Åh ja la mig i sängen för å blir varm men ja fröööös, nå så jääävulskt. Såg gränsbevakarna, ett thailuder till gubbe försökte smuggla in 4,3kg heroin! Satan! De va inte lite.

Sen ringde Robin och störde mig som vanligt, å sen försökte ja bara bli vaaarm. Tillslut lyckas ja somna och vakna typ 10 :S Tur att man gör bra och dåliga val i livet, fast de va ju inget ja planerat men hehehehe :P

Idag kom ja på att ja tror att de finns kläder som luktar illa utan att man gjort nåt. Idag så tog ja på mig ett par mjukisar som är håliga och jävliga men nytvättade. Ja va också nytvättad. Sen kände ja när ja va ut i bilen och stöka att de kom en kväft ibland och lukta bara dåligt.. Har för mig att ja hade ett par såna byxor när ja va yngre. Dom lukta typ jämt dåligt, även om man tvätta dom hundra gånger.

Nåja ja ska nog slå igång Solsidan och äta lite makrill. Åt de idag också. Blir nog makrill imorrn också. Johanna hade makrill på tub idag, men ja våga inte smaka... De kan ju smaka annars! :P Adjö!


Sötjävla flodhäst eller va de nu va!

Kommentarer
Postat av: Johannaaaaa

Det smakar Samma :D

2011-03-08 @ 14:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0