Bra

Ja idag blev en bra dag på många sätt. Ja trodde att ja skulle va hemma från stan redan vid 12 kanske, men eftersom ja sov över min tid lite och de blev en massa andra grejor ida så va ja inte hemma föränn halv 5. Kan väl börja med dagens bra:

Blev lunch med Robin, en hemlig och Carro på Viking. De va kul att träffa Carro igen, tyvärr ses vi alltför sällan även om vi bor i samma stad :( Vi måst planera nått! Sen kom ja på att Viking och Bianco i Byske borde slås ihop, de skulle bli den ultimata pizzerian!

Sen raggade ja och Robin 740 runt stan, de va längesen nu när Robin skaffa ny bil förra året eller om de va förrförra. Sen blev de arbetsförmedlingen och först blev ja besviken på människan ja fick prata me, men då lyckas ja nästla mig in hos Robins handläggare som är faan kung! Han snodde över mig till han eftersom ja gått samma som Robin och han skulle kolla upp den del grejor. Han verkar fan va bra att göra me, sen va de en till sak som han flängde runt och fråga om och ja tror att de flesta handläggare hade nog bara sagt Nä direkt för att slippa jobba. Tummen upp att ja faktiskt fått hjälp idag! :)

Tumme ner till att vi va på sommarjobbsdagen och folk som vi ville prata me dom va på lunch.. Läste på ett papper på AMS att dagen skulle sluta kl 15, skämdes lite när ja hade sagt kl 12 till Robin.. Men när ja kom hem visa de sig att de står visst kl 12 på pappret ja fick! DÅLIG BANAN..


Annars har ja bara sove i soffan. Skön dag.
Har kommit fram till mitt nästa tatueringsobjekt. Eller de är nått ja funderat på läääng och nu känns de rätt. De blir en textrad ur en låt med Elvis Presley som betyder mycke för mig.. Fast först måste ja göra klart min hyllning till mamma och pappa, men de är bra att ha lite på g ändå :)

Äh nu ska ja äta bajs eller nå. Hejdå!


Ett skogsvrak, en BMW som blive till hemmagjord båt. Fränt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0