Fan!!

Ååå ja hade så jävla kul igår :) Brudarna va helt fantastisk sen va vi ut och sladda me Robin :) Önskar att varje fest va såhär kul :) Dessutom så lyckas ja få nån att betala min och Bellas mat på Max för lite hångel. Fast de va ingen utbytestjänst, hånglet kom före allt haha! Bjuder på lite bilder här då de ändå int är så många som läser :) Skulle nog bli strypt om en del kom upp på fejsbook haha!


Visar storleken på Rodneys penis i BB ;)


Professor Barro ;)




Ja har en micro på huvet






HAHA ja hade också strumpan, men bilderna är på fel kamera :P


;)






Kompis! :) Sov me den i soffan, hade bäddat in den fint i min tröja :P Satt på den
idag och plinga me klockan som talar om att maten är klar haha :P Bella ville döda mig!


Lindas tanborste. Ingen vet hur den kom dit för tydligen så låg den på toa skåpet idag men
när dom gjorde sig klar för nästa fest ikväll vid 6 tiden så va den där! usch :P


Imorse när ja vakna så såg ja en Sprite flaska på bordet och tänkte ÅÅÅH va gott... Men de va för faan vin och sprite, inte nån höjdare :S Robin berätta när han skjutsa hem mig att han hade vart på fest hos mitt ex och vaknat på morron och såg en ölburk. Av nån anledning så sa han åt sig själv att han borde dricka den för den är full i vatten! Dumskalle, de va int nå vatten haha :P Undra varför han fick för sig de :P

Nä nu ska ja fortsätta se Gold Member :) "Once i ate a bebe" haha :P

Kommentarer
Postat av: barr

Hahaha,du måste skicka bilderna till mig sen:D

2011-03-13 @ 11:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0