Flänn flänn

Ja fattar inte va som har hänt, ja har blive så jääävla blödig. Flännar typ åt allt på tvn, ser ja ett bröllop ja då bara spruta de tårar. Ikväll såg jag Erik och Mackans nya program, 99 saker man ska göra innan man dör och då for dom ju till ett barnhem och lämna grejor. Jaha de bara spruta tårar, de va så sjukt fint att se glädjen hos barnen!

Så nu måste ja försöka få iväg alla mina kläder som ja har tänkt skänka men ja hittar ingenstans där man kan skänka och kläderna åker till andra länder. Annars säljs dom ju hos typ myrorna eller röda korset och visst, de är också jättebra men ja vill att dom ska åka direkt.

Johanna va också sugen på att skicka kläder när hon städat sin garderob. Nån som vet hur man ska göra? Vars man ska vända sig?

Måste göra de här snart känner jag.


På freda blir de party me mina brudar Bella, Linda och Carro :) KUL!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0