Gillas INTE

Nä ja gillar inte när de sägs en sak, sen blir de nåt helt annat. Typ som att ja idag fick en faktura på 500spänn för att ja hyrde lastbilen när ja gjorde funken i tisdags. Till mig sa dom att de skulle kosta 250, vilket ja har redan betalat så nu får ja punga ut 750kr för att ja hade lastbilen i 10 minuter.. De är ju helt sanslöst! Ingen info om de heller..

Hade tänkt ringa dit men de löns inte idag för ja är så jääävla arg.. Fast orkar inte slösa mer energi på de nu.

Har slängt ihop en after eight kladdkaka sen blir de taco paj till midda. Ikväll har ja ingen aning om vad som händer men ja känner för att stänga in mig på mitt rum, vilket ja nog också kommer göra.

Rakapoopi!


Känner mig typ såhär hah

Föresten så får man inga leksaker i kellogs frosties numera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0