Hey soulsister

Idag har de inte blive mycke gjort, eller inte för att ja hade så mycke planerat men ändå.. Imorrn ska ja ge min bil lite service och städa ur den! I vinter har ja bara kastat allt överallt och nu kan ja ju förhoppningsvis börja använda bagaget, bara de int bli tusen minus ute igen...

Måste erkänna att ja är lite beroende av Big Brother.. Pinsamt, men är nog bara för att ja lix har kanalen på mitt rum och kan se de varje kväll. Har aldrig sett de nått annat år.

Ska se klart de och sen ska ja skrubba mig själv från topp till tå! Ibland är de rätt skönt att faktiskt bli riktigt skitig och sen bara ta en lång dusch me inpackningar å skit.

De finns ju en sida som het gurkpedia.se där dom skriv upp alla "citat" av Gurkan i big brother. Tur han är smart!
Gurkan: Är du från umeå?
Simon: Ja
Gurkan: Varför?, Det är inte norrland, det är småland. Norrland är på vänstersidan.


Äh nu ska ja fortsätta se och göra mig en macka. Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0