Hupp hupp

Sökt några jobb ikwell, de är ju bra! Sen imorrn ska jag och Robin på sommarjobbsdagen i stan, och in på Arbetsförnedringen och skriva in oss igen.. Blä.. Men vad göra. Efter de ska vi luncha på Viking. Känner mig snål men ja måst ju fira dagens bedrift.

Me en snabb huvudräkning är de cirkus 6 veckor kvar till nya pengar rullar in, och de är lite kvar på kontot nu men vattafakk, får väl hitta på nå här hemma att göra och thank god att ja då int har hyra, räkningar osv att betala som en del i min klass, dom sitter ju i samma sits.

Nä nu ska ja sluta klaga, de är fint väder, sommaren är på g, har en fin familj och fina vänner :)
Om man skull spela lite spel och sen gå isäng me gammkisse som föresten nös mig i ansiktet igår.. BLÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0