Jasi dessa människor!

Ibland kan man ju undra hur efterblivna eller desperata folk är.. Lite kul hur den här människan verkligen försöker övertala mig att vi har gemensamma intressen!


Han: Va gillar du att göra?

Jag: ja gilla att köra bil, åka bil, titta på bilar, köra lastbil, traktor, titta på flygplan, göra upptäcksfärder, fara på skattjakt, dricka öl, åka bil och dricka öl typ!

Han: Jag gillar 80talsrock och ballader. Jag gillar med och på bilfärder kolla natur saker berg utsicker och sånt. och shoppa och höjder och torn. nåt du gillar?


Que? Vars har vi nått gemensamt? Okej bilfärder då kanske.. Men ja vill inte titta på naturen och speciellt inte berg. Shopping måst vara de mest jobbiga och drygaste som finns att göra, de är nåt ja gör när ja måst, int för att ja tyck att de är kul! Höjder och torn? VA? Idiot...


Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, Va int så negativ naturen är fin :D

2011-03-29 @ 14:54:53
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0