Kom igen Sony Ericson

Har lagt in lite bilder från mobilen på datorn. Har verkligen sinat me bilder där sen ja köpte ny telefon för ja är verkligen besviken på kameran. Tycker dom kunde gjort bättre, min gamla me flera år på nacken är mycke bättre. Synd att skiten kruppa :P Ser ni i efterhand att bilder blev suddiga.. Sen om ja tar en bild på mig själv så blir ansiktet skitkonstigt haha! Men å andra sidan är de där väl en mer musik telefon än kamera telefon... Vet va ja ska satsa på nästa gång de blir ny :P Bjuder på några bilder iaf!


Så här har de lyst hela vintern för mig i bilen. Fel på bromsar, helljus och choken ute för den får
för lite soppa. Nu lys int en enda lampa förutom helljus ibland då. Kändes konstigt första turen :P


Jag och Bellas hemmagjorda "lyxshake" :P


Ved, arbeit arbeit


Skoter me Bellsan


Min kompis gick sönder... Fan va elak den ser ut, kommer annan bild sen :P


Ser ut som om nån skite på huven... Vet inte va de är :P


Här är kompisen! Han hängde i backspegeln, den lyser och blinkar om man slår på den. Tyvär
så lossna han bara en dag i veckan.. Kan bero på att ja bruka slå på den rätt ofta.


Bra skit ;)


Här sitt ja på Skogsägarna å spana efter timmerbilar.. Fast de kom ingen.. Ändå satt ja å sjönt till
Heart med Alone och hoppades att nån trucker skulle höra mitt rop! Eller sjöng å sjöng, skrik grät kanske man skulle kunna säga hähä! Men de blev pappa
som hörde de iställe, vi for och handla när han slutat..


Mätstation jao


När ja skulle hämta biln fick ja se en timmerbil iaf. Höglyftarn som lossar och no är dom duktig
som kan lossa utan att slita sönder hela ekipaget :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0