Mjo alltså

Igår blev de äventyr me Robin och Elin. Sen blev de lite mer äventyr för min del. Ibland gör man saker som man förmodligen kommer ångra men vattafakk, man lev ju bara en gång!

Idag har ja vare hos Bella. Hon bjöd mig på goomidda, ungsstekt fläskfile me hemmagjorda potatisklyftor, hemmmagjord vitlökssås och supergo sallad. Vi såg Pearl Harbor och satt i varsitt hör i soffan och flänna. Sen så gjorde vi våran egen version av lyxshake som max har. Dock blev ja cp mätt.
Tack min halvtids sambo!

På väg hem sket ja nästan ner mig när ja möter en bil i min körriktning på efyra. De är ju dubbelfiligt och delad väg så ja ska ju aldrig möta nån men mötte en taxi. Hjärtat slog fort ett tag! Kan ju lika gärna ha vare nån fyllestyrare men förhoppningsvis så va väl den människan nykter..

När ja kom hem fick ja ett samtal av en Över Kalix bo. Fattar dock int vaför han int kunde säga va han hette direkt, blev bara massa pinsam tystnad. Fick ett sms sen.. "Jag ber om ursäkt om jag störde dig men ja tycker du är helt underbar som en dröm som aldrig går i uppfyllelse kram"

Wtf? Fast man ska väl kanske va glad över en fin komplimang men ja tar de inte så seriöst när ja vet att människan sitter uti skogen och är full haha :P

Nä satan nu ska ja isäng innan ja kolavippar här på stolen. Adjö!

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha vem från Ökx var det :D ?

2011-03-06 @ 10:24:06
URL: http://blow.blogg.se/
Postat av: Elina

Hehe okaay :D



Nu ska vi se här... Enligt transportstyrelsen är tjänstevikten 1790 kg :)

2011-03-06 @ 19:35:46
URL: http://blow.blogg.se/
Postat av: Elina

Ahmen den är 5100 lång och 1880 bred så det är väl ganska proportionerligt ändå men får karlar ha penisförlängare måste väl ja som är så kort få ha kroppsförlängare :)

2011-03-06 @ 21:35:52
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0