Moral tanten

Ja ha fundera över en sak, över de här med bäbisar och barn. Får man tycka att ett barn är fult? Eller en bäbis då, eller en unge som är kanske 8 mån..? Är de okej?

De skulle såklart aldrig falla mig in att slänga ur mig nån kommentar om nåns barn att den va ful eller så, men de känns lite som att man måste tycka att alla ungar är söta. Ja kan faktiskt erkänna att ja sett barn som ja tyckt va ful, men de känns fel att känna så.

Som sagt, skulle ju aldrig falla mig i att säga nån kommentar..

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha nä jag tänket på de senast igår då ja såg en jag vet vem de är som fått barn å ungen såg tamefan ut som en blandras mellan typ gremling och nåt annat hahah ;D Nej nu var ja elak men allvarligt, Vissa ungar är svinfula.. Det finns ju fula vuxna så nånstans måste de väl ha börjat :D

2011-03-25 @ 21:02:32
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0