Take me to the candy shop

Sov en liten stund och när ja vakna så for ja till Kåge och köpte mig lite godis. När ja far från Ica kommer nån och slickar mig i röven, ja blir gudförbannad när folk ligger nära och blir halv paranoid att de ska va polisen. Kommer fram till korsningen och då är de min klasskompis från senaste klassen :P Så nu vet alla, minst 7,62 m i avstånd baki mig tack! :)

Kom hem, åt två godisar, är less.. Men då räcker påsen ett tag :)

Blir inget Lule i helgen, måste ju ta beslut ibland som int är så ball men vad göra.. Men å andra sidan så kommer broder hem och vi ska äta suring sen bli de väl en liten tårtbit för han fyller år till veckan :) Håller på att längta ihjäl mig efter den salta fisken!!!! :)

Ha sutte och fundera på va man ska ha på sig för klea imorrn. Ska man gå som man brukar, jeans linne och Hank Williams tröja? Eller ska man ta på sig "fin klea" som int alls är så fin..? :P Äh ja kommer nog på de tillslut. Är bara lite osäker på vars ja ska imorrn men de löser sig nog.

Ha äte räksallad nu för tredje gången idag. De är faan gott, och våran familj suger på att äta upp salladen som vi köper så nu ligger den fint i min mage :)

BB på ett tag, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Gu så spännande,:D var är de då??

Å lyckat till förresten:)



Ja ska int heller till Luleå i helgen ,blir på lördag om en vecka, du kanske vill me då i stället??

2011-03-24 @ 12:52:25
URL: http://barrsos.blogg.se/
Postat av: Elina

Men guu... Mitt surstörmmingssällskap kunde inte komma så nu får jag dö av suget å ingen har ja å äta me ! Får väl fan köpa en burk själv då å slänga hälften :D

2011-03-24 @ 16:50:23
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0