Aj aj

Vaknade av världens smärta i axeln, hade samma igår och ja har inte gjort nått speciellt :( Har proppa i mig en alvedon men de verkar ge lite..

Men iallafall så va helgen hur bra som helst, har fått umgås me favoriter hela helgen lång :) Tog mig visserligen int in på krogen men de va nog lika bra, annars hade ja no vart mycke mycke fattigare :P Cornelia va supermysig och busig på lördamorron :) Fick me mig en bibba kläder och skor hem också, de är ju int illa pinkat.

På väg hem från Lule stanna vi i Pite och hälsade på Isabelle. Synd att de går allt för lång tid mellan gångerna men de blir kanske bio i veckan och se nya Pirates, dräggla lite över Depp ;)


Nä ja ska väl ta och stöka upp kläderna från helgen och stöka ur garderoben. Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Elina

För att vara ärlig har jag inte varit ut å kollat på den än haha.. Men jag vet inte ? Buicken hade ju kulhål men.. dem kanske har det båda två ?

2011-05-16 @ 08:51:09
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0