58324152456

Sitter och funderar... På om jag ska ta brorsans hatthylla som lix redan har hål för 6x9orna till min bil... Men han hade ett stort jävla hål mittemellan högtalarhålen också, de är ju inte så snyggt.

Nä på månda kanske ja får dra förbi nå byggföretag och köpa nått man kan göra två lådor av, eller en. Sen får Robin bygga haha. Nä men när jag hittade högtalarna så va ja nästan i färd me att såga sönder ett gammalt skrivbord i garaget bara för att få de gjort, men då börja han prata om att de ska limmas och blablablaaa. Har inte tid, de ska va gjort nu! Så jag bygger dom med Robin istället :))


Nä om man skulle lägga sig och läsa Bert och badbrudarna. Imorrn är de freda och jag är pank. Sen måste jag nog sparka igång Baby Blå om ja ska kunna va chaufför igen. Folk har verkligen svårt att förstå en tvådörrars bil på fyllan :O :P

Natti.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0