Bo bo ska diddle daddle

Jaa de går framåt med Projekt Garderob. Kanske tillochmed slänger upp lite bilder sen, va på tok för länge sen jag gjorde det. Föresten så slog det mig att min pojkaktiga stil verkligen suddas ut mer och mer med åren. Räknade till 18 par skor idag, och de flesta har faktiskt klack! Men står fortfarande fast vid att mina svarta Adidas är bäst. Kommer köpa ett par vita också :)

Skulle haft tage tag i att rensa bort alla kartonger som står där. De är från brorsans datanörd tid.. Men å andra sidan är jag lite störd när det gäller kartonger. Kanske köper en stor grej i Januari och tänker "Oj bra kartong, den kan man slå in en julklapp i!" Höhö.

Nä nu ska ja på kiosken för att köpa mjölk och cigg. Sen kanske jag backar ner bilen när ja lix är på g och försöker få in satans cross trainern.

Jag hör av mig sen om jag inte dött av ilska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0