Cry cry cry

Min bror va just hem en snabbis, han hade vart på begravning av en av sina kompisars mamma där han hängt mycke som yngre. Tycker de va fint att han tog på sig sina finaste militär kläder eller va man nu ska kalla de. Blev lite tårögd.

Nu fick jag äntligen en bild på han själv, såg att hans kombo Elin la ut en imorse på fejjan. Ja Elin är hans kombo eftersom dom bor ihop i en lägenhet i Boden men hon har pojkvän och dom är bara vänner = kombo hehe.

Fick även veta vad hans kompani heter. Romeo Lima, eller Andra skyttekompaniet FS23. Har tänkt lägga till ett av dom till min kommande tatuering och det känns skönt att veta att ingen kommer nog ha en likadan. Men måste avvakta för nu är de tydligen så att de är inte helt klart om de blir Afghanistan.

De bestäms ju hit och dit hela tiden, men jag kan alltid göra första delen. Texten går ju lägga till.
Kommer bli bra de!



Jag har sutte och funderat lite, eller nä rätt mycke på de här med Afghanistan. Har haft väldigt jobbigt med tanken, speciellt i samband med alkohol då känslorna verkligen kan komma fram. Har pratat med min bror och de är så delade känslor! Hur mycke ja än inte vill att han ska åka, så skulle jag bli lessen om han inte fick åka heller.

Det är ju nånting han vill göra, och de ha ja vetat i många år. Han sa de "skulle du inte vara stolt över mig om jag for?". Jag är stolt, stoltare än nånsin, men faktumet kvarstår att han ändå ska till de ställe ja verkligen inte hade hoppats att han skulle fara..

Så de är så kluvet, som nån slags hatkärlek. Far han så blir ja ledsen, far han inte så blir ja ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0