Dåligt

Dåligt dålig natt. Vaknade kl 3 av en fruktansvärd smärta i båda armarna. Lyckades gräva fram nån slags smärtstillande men de hjälpte inte. Dessutom så kliade det på mina händer nå så fruktansvärt. Mest mellan fingrarna på båda händerna. Tog nå piller som ska hjälpa mot eksem som ja fått av Mariia och smörjde me nå hydrokortison salva så de lugnade ner sig som tur va.

Måste nog kolla upp de här på riktigt snart med tanke på alla kliande utslag jag haft senaste tiden. Smärtan tror jag vet var de kommer ifrån, men inte att de kliar..

Buhu tänk om ja är allergisk mot mina kissegubbar :( Fast de tror ja inte, då borde jag haft mer utslag eftersom ja umågs med dom varje dag. Men ja, nånting måste de ju vara.

Efter att ha legat sömnlös till 9 steg jag upp och tröck i mig jävla massa smärtstillande så de känns då bättre nu sen har ja handlat med pappa på Obs. Tryckt en sallad och nu ska jag nog krypa isäng och se Repmånad. Kanske söva en stund.. Men de som inte dödar det härdar! Adjö.



Kommentarer
Postat av: Elina

Kolla upp de nu förtuusan ! :D Tror dock inte heller de är katterna då hade du nog haft mer kli och rinnande i ögon osv :)

2011-11-26 @ 16:55:42
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0