Den perfekta mannen

Stod och funderade lite på kritererna för min nästa man. Så här är det jag kommit fram till hittils.

Han får (läs: ska) vara snickare, kock, bilmekaniker, lastbilschaufför, elektriker, hockeyproffs, rockstjärna(alternativt riktigt vass på gitarr), personlig tränare, rörmockare, traktorförare, miljonär (osäker på om detta är ett yrke) massör, brandman. Kommer inte på fler yrken just nu. Och såklart så menar jag inte att han ska vara ett utav dom utan alla samtidigt!

Lång måste han vara för att kompensera att jag är så kort. Igentligen borde jag säga kring 2 meter, men det skulle bara se jävla konstigt ut när vi står brevid varann. Sååå.. Normallång får duga.

Kroppsmässigt så får han inte va fetare än mig, och ska såklart ha stor kuk, muskler, troligtvis blå ögon. Eller hmm kanske inte, han får inte ha finare blå än mig. Okej bruna ögon går ann. Ej krulligt hår. Ej speciellt hårig överhuvudtaget, förutom huvud och ansikte.

Skrev först intressen, men det verkar mer vara saker som han ska va bra på.
Laga bilar, köra bil, laga mat, massera, ta ner grejor åt mig som står för högt upp, lära mig saker utan att få mig att känna mig dum, bygga, datorer. Kommer ej på mer i skrivande stund.

Ha samma humor som mig och gå fruktansvärt överens bra överens med mina vänner. Dom ska älska han. Älska att hjälpa folk. Älska min familj.

Intressen då? Jo han ska såklart ha samma som mig, och samma musiksmak. Men ett kan han väl få ha och då får det bli jakt. Det är manligt. Men inte om han skjuter små söta harar, eller gulliga älg valpar. Men kanske en tjäder eller så. Fast den kommer han ju inte hem med till mig, med tanke på min fågelfobi utan sköter det där snyggt själv.


Hmm jag kanske borde sänka mina kriterier en aning...? :))))


Kommentarer
Postat av: Elina

Jo, Förstår hur du menar å har tänkt lite i dem banorna att de vore bra tills allt har lagt sig men jag känner som att om att ha honom som vän är det enda jag får.. Ja då kan jag acceptera det och ta det på den nivån. Men det är jävligt svårt att veta vad som egentligen gäller när han visar en sak men säger en annan. Så ja tror att om ja bara kan få ett rakt "Nej, jag vill inte vara med dig" istället för "Jag tror det är så här jag vill ha det just nu iaf" så blir de mycket lättare eftersom ja redan hade vant mig vid tanken innan han började tjorva till det igen. Karlar alltså Suck :D

2011-11-10 @ 20:26:14
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0