Don't get it

Med fyra timmars sömn i kroppen på 42 timmar och jag är fortfarande inte döds trött. Nånting är skumt. Bara hoppas att det går till sig i veckan.

Note to self: va aldrig chaufför med så lite sömn. Dåligt humör har jag vart på + att jag gick minus på att köra. Men å andra sidan så tycker jag det är bra att ställa upp trots att man kanske inte vill, då har man alltid chans att få dom man kört att ställa upp nån gång när det krisar.

De enda jag hatar med att köra folk är väntan. Man ringer och säger "gå ut" och dom påstår att dom är klara, sen får man ändå sitta en 20 min och bara glo. Fast antar att man är likadan själv :P

Aja nu ska jag njuta av Pejis kvarglömda Pripps Blå, kolla runt lite sen glo på Jackass på tv. Natti!


Verkar som att jag fått dille på att bjuda på gammbilder.
De här är väl... 5 år sen, då va jag 18 har jag för mig :P Då lärde jag känna Peji och Plogen.
Robin har jag känt sen jag va 14 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0