Dynga

Mmm jävla skitdag men den blev lite bättre nyss. Kunde inte alls sova såklart i natt, somnade vid 6 - 7 nångång, skulle upp 10 men från kl 11 så låg jag och tjura. När jag väl steg upp så hämtade pappa just posten och då hade jag fått brev från A-Ford gubben :) Även det maskinskrivet, plus att han skickade ett riktigt kort på den. Har ju bara dåliga mobilbilder.

Så de gjorde faktiskt min dag lite bättre :))
Fick även tid på rönkten den 23:e, läkarundersökning 14:e, börjar jobba 28:e. Många datum att hålla reda på den här månaden.

Borde sätta igång med alla mina projekt om jag ska bli klar nån gång idag.

Visste ni föresten att man fortfarande tillverkar alla reservdelar till A-Ford från 1929 förutom blocket och styrsnäckan? Till modellen efter den gör dom styrsnäckan. De visste inte jag, men nu gör jag de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0