Ett litet sms

Ja jag vet inte vad som just föll mig in. Är varken full eller hög men kände bara en sån enorm glädje. Mest beror det väl på jobbet, men det dök upp lite låtar på Spotify som gav mig minnen av folk som funnits i mitt liv, eller fortfarande finns men inte på samma sätt.

På det sättet att man inte hörs av lika ofta eller knappt alls, men personer som betyder väldigt mycke för mig ändå. Personer som funnits där i både roliga och jobbiga stunder. Eftersom jag inte är någon ringare direkt så kändes det bra att skicka iväg ett litet sms istället och berätta för man vet aldrig när det kan vara försent.

Inte för att jag är nojig att jag ska gå och dö direkt, men ville bara dela med mig lite av min glädje att det faktiskt går riktigt bra för mig för en gångs skull.

Jag är tacksam för det jag har och har haft, för stunderna och minnena som varit och för dom som kommer komma.


Good times last forever
I'll keep my heart with yours

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0