ewikgfepo90y+0we+p0uuwy JA

Blev frikkin 10 timmars sömn inatt, dock mellan halv 6 till 15:30. Höhööö inte bra inte, ska bli kul att se hur de går inatt. Har räknat ut att jag måste upp vid 5 för jag måste faktiskt slänga på mig nå smink imorrn så jag ser människa ut. Bestämma ikväll vilka kläder jag ska ha. Tänkte de att första dan kan ju va bra att man inte ser ut som ett jävla drägg.

Sen när man får veta hur kommande veckor ser ut, ja då kan man ju kanske dra på sig skön mjukisarna igen.
Måste iväg och tanka bilen och lära mig hur timern funkar. Fast måste köpa en ny, den här tål bara -25. De va ju bra, noot. Sen fanns de ingen knapp så man kan ställa om att den kör konstant istället för timer, de stör mig.

Annars hade ja inte mycke på hjärta.
Adjö.



Så här såg de ut 22a november förra året. SNÖÖÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0