Fuuuuu

Har gått och fått nässelutslag. Fick de när ja hade flyttat hem och bott hemma ett tag, satan va de klia och satan hur de såg ut! Men nu hade ja tur och hade kvar medecin och som ja minns de så gick de över rätt fort. Är inte lika mycke den här gången heller. Ska se om ja kan gräva upp en bild på hur de såg ut förra gången.

Tog en bild för att ja minns att de va just när ja börjat jobba på Freja Produkter. Kändes lite dumt att sjukanmäla sig en dag första veckan.

Men men ska väl gå över fort hoppas ja.



Jag minns att dom bad mig tänka efter förra gången om jag vart uti nått jag aldrig brukar, eller äta nått som ja inte brukar osv.. Men kan inte komma på nått den här gången heller. Kanske bellas nya soffa? :P

Trodde först ja fått löss i håret för de klia som fan i nacken, men sen såg ja utslag på benen och Mariia sa att de va utslag i håret i nacken så kör väl på de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0