Hjärtat

Jo Linda hjärtat ringde och va arg så de nästan spruta eld ur telefon. Förstår henne. Hennes chef kan fan äta skit. Linda har haft en jävla otur att råka ut för arbetsgivare som är idioter..

Såg Fråga Olle igår. Att gamlingar har sex är väl självklart, men de gör mig illamående. Speciellt den söndersolade nuckan i slutet. Aaah när hennes partner sa att hon älskade att svälja hela satsen. Fyfan KRÄKS! Nä GILF är inte nått för mig haha.

Så va de freda igen. Ikväll ska jag kanske träffa någon jag inte träffat på länge, sen är de väl hockey har jag för mig. Imorrn kanske de rent blir fest. Skulle va kul med ett kalas innan ja börjar jobba faktiskt. Men ser inte fram emot att vara bakis för fem öre höööööh.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0