Hmf

Ringde sjukvårdsupplysningen idag, va less på mina utslag. Då sa hon att jag skulle på apoteket och köpa nå allergi medicin och pröva, blir det inte bättre så blir det farbror doktorn. Tänkte ta det på hemvägen imorrn men då jag va på toa såg ja att ja fått nässelutslag på benen... Så happ, va bara iväg på apoteket. I pyjamasbyxor. Sen på parkeringen kom jag på att jag aldrig efterdragit bultarna på bilen, så gjorde de där haha.

Har nog en infektion i kroppen verkar det som. Hoppas de gå över, typiskt att man som högst har en förkylning på flera år, sen kommer en massa skit nu... Dessutom ringde ett jobb idag, de är ju också lite humor. Fast de va inget för mig hur som helst.


Är hungrig men orkar inte äta, ska försöka sova igen. Blev väckt av min tremening på telefon mitt i min skönhetssömn ikväll som undrade om jag hade några 140 stolar. Fattade noll av va han prata om.

Imorrn är det info om facket och lön osv. Blir bra de :)))


Och inte för att vara den... Men såg nyss filmen med brittiskan som sitter på en spårvagn och spyr galla över negrer. Summa sumarum, hon säger det många tänker. Jag själv anser att alla har rätt att ha en åsikt, men de finns väl bättre och sämre tillfällen att kläcka ur sig dom. Tycker inte hennes betende är OK, fast hon ser ju jävligt psyko ut också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0