Hora!

For till stan ikväll, satt i Robins garage sen for vi ut och kolla läget. Nu när ja kom hem upptäcker jag att jag har noll bromsljus. Och jag då, som vanligt, innan jag ens kollat säkringarna så har jag nästan grinat och sett alla mina pengar flyga iväg på konstiga bildelar.

Okej grinat har ja inte, men jag har tänkt ut det värsta scenariot. Sen är man ju född me tummen mitt i handen, kan inte göra ett skit själv. Med tanke på vad klockan är och att jag är utan lampa så ids jag inte kolla säkringarna heller utan gör de imorrn. Kommer säkert gruva mig hela natten.

Men de skulle väl vara min vanliga tur då, bilen kommer säkert falla i delar och jag kommer garanterat ha utvecklat en allergi mot gruvor, såhär lagom till jobb.

Ja är fan butter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0