Hungry eyes

Mjaaaa är hungrig men vet ej vad jag ska äta än. Skulle nog kunna äta precis vad som helst just nu! Ffffft.

Hade en rätt så dator fri dag igår, de kan vara både bra och skönt. Dags för ny tatuering snart och denna gång blir det en hyllning till min bror. Har lite på lur vad det blir men är inte helt säker än. Och vars jag ska placera den. Just den och tatuering till mamma och pappa så har jag valt plats väldigt noga eftersom det kommer komma en dag när dom inte finns längre och då vet jag inte om jag vill kunna se tatueringen hela tiden utan då kan jag ta ställning till det då, om jag vill göra nån som jag också kan se hela tiden.

MEEN det löser sig. Nu: mat. Sen: städa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0