Jävla snorungar

Har just sett veckans program av Lyxfällan och fifan, vill bara slå unjävlarna i ansiktet. För dom som inte sett så var det en kvinna som bodde med sina två barn, svärson och barnbarn. Hon gjorde jävlart allt, tvätta, städa, laga mat, fixa djuren. Hon säger att när hon kommer hem vid 21 tiden på kvällen och frågar om dom har ätit så säger dom Nej eftersom dom väntat på att hon ska göra mat.

Fyfan, sånt gör mig så jävla förbannad. Satans snorungar som utnyttjar och glider på en räkmacka utan att uppenbarligen ha dåligt samvete. Är man en familj som bor ihop så hjälps man fan åt! Och sen en unge på de. Visst olyckor händer men vafaaan.

Nu styrde dom väl upp de, men de har säkert gått tillbaka till samma skit som förut.


Fräääs nu blir de midda och Family Guy, sen kommer jag förmodligen sova en stund. Orkar inte ge mig ut i stormen ikväll för att göra nåt heller. Tvättstugan är då jävligt ren efter att jag vart där och svabbat som en idiot :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0