Kärlek!

Åååh Böda Camping får mitt hjärta att smälta. Fan va ja älskar svensk sommar och fan va ja saknar camping livet. Min dröm är ju att ha husvagn i många år, sen kanske på äldre dar sälja vagnen och köpa sommarstuga.

Men de återstår väl att se vad som händer. Hur som helst så vill jag ha en ny vagn och gammal bil i mitt ekipage. Söta gamla vagnar i all ära över en helg, men ska man vara lång liggare så vill iallafall jag ha en nyare vagn. Inte nyast, kanske som Kabe:n vi hade på 90 talet. Synd att ja inte minns att ja vare på Böda heller.

Jag önskar att sommarn va liiite längre, men är nöjd med omväxling så man verkligen får längta när det är som kallast :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0