Men nå så jävulskt

Se på fan, va bara en trasig säkring och lite glapp i en lampa. Brukar inte vara så enkelt för mig när bilen trasar. Pappa sa att normalt sett far aldrig dom där säkringarna, men han misstänkte att den där kanske suttit där sen den var ny med tanke på hur själva säkringen såg ut :P Så då kanske de va på tiden!

Idag har jag lovat att städa tvättstugan, yeey... Men å andra sidan va de rätt skönt imorse när jag steg upp och folk stod och skrubbade köket i varenda vrå, att slippa va där och trängas. Drömde sjuka drömmar inatt, va livrädd. Blev skjuten i ryggen 5 ggr av en gangster. True story! Sen blev jag jagad av nå araber i lastbil.

Spela lite spel på fejjan sen städa då. Sen...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0