MiDdDdDaAaH

Stek viltmästarskav med lök och morötter, krydda, bland i nya Creme Fraiche med nån slags svamp i, servera broccoli till. Klart å betalt!

Men i morse åt jag lussebulle för jag va SÅ JÄVLA ARG. Vaknade kl 09 igår fredag, idag lördag så va jag fortfarande vaken kl 09.... Så jag sov mellan 10 - 14 idag bara för att få nån sömn men inte sova bort hela dagen. Har väl halverst tagit på mig att va chaufför men ingen har ju hört av sig än så länge och bokat så om jag vill och är jättetrött kan jag ju skita i det :)

Blev ingen fest i helgen heller, blev dessutom en vit helg!
Kanske far till Bella och slötittar film om hon inte ska sova för att hon jobar imorrn. Fast de är alltid när jag är i stan nykter, och just kommit hem till Ostvik som folk vill ha skjuts. Dålig tajming!

Nej kanske borde borsta tänderna och bajsa lite :)


Gammalt kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0