Remember when

Nu har jag äntligen fått veta att jag ska vara kl 8 i Kankberg på månda. De blir grejor det. En som gick paralellklass med mig på Byske ska också börja då tror jag, blir ju bra att man känner nån lite iallafall. Har inte hört om nån anna som ja känner som ska börja där, men man vet ju aldrig.

De känns ändå bra och bara jag kan va under jord så har jag fan dragit en jävla bra lott! Jag är ju den enda i maskinförarklassen som inte har jobbat, sen for ju körkortet, men nu vet ju jag att de här är inget tillfälligt jobb utan de kommer finnas jobb för minst 5 år framöver, dessutom en fin lön.

Men ja, nog hade ja tur som fick de :)


Idag har jag fått kliande ovanför brösten. Har aldrig sett dom förr, eller alltså de är inte nässelutslag iallafall. Måste nog kanske kolla upp de här snart...

Har haft lite ångest över helgen, att man blir så full och knäpp men har insett att jag måste tänka om. Visst jag kanske kan bli lite överförfriskad ibland, blev inte de i helgen, men vafan så länge man hur som helst är glad och på bra humör så va ska de spela för roll? Minns att jag kläckte ur mig till nån tjej att hon va snygg, men ja bara är sån på fyllan.

Vill bara säga snälla saker till folk, och förmodligen så kommer inte ens hon ihåg det eller ens reflekterar över de heller. Så nä, bara lägga ångesten åt sidan. När jag är arg och förbannad, ja då kan man ju börja ha ågren..





Jag träffade mitt ex Marcus på krogen som jag va tillsammans me i över tre år, från de ja va 14 till 17. Jag sa att han va den bästa jag haft och det stämmer. Synd att de inte höll mellan oss. Eller de va jag som gick ifrån han men oj va han har förändrats. Blivit riktigt smal och snygg, kul för han :)


Han är den enda av mina tre ex som jag faktiskt kan och vill träffa, som vänner då. Jacob ljög och är dryg så han har jag ingen större lust att träffa och Emanuel.. Ja.. Man ska ju aldrig ångra något som fått en att le, men jag ångrar dom två åren. Han känner förmodligen samma sak.

Fan va ja har orbajsat. Tjarå!

Kommentarer
Postat av: Elina

Sv: Jäkligt svårt just nu att säga vad vi är eftersom jag inte heller vet ! :D Haha nä men att hela helgen nu har det varit precis som om vi vore tillsammans och mycket han säger verkar som om det är det han oxå vill men som att han inte riktigt vill stressa iväg å säga direkt att vi är det igen vilket iofs kanske är ganska smart men man vill ju veta nu direkt ;D

2011-11-22 @ 15:21:41
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0