Rövknullad

Göh ja, jag är så jävla rövknullad just nu. Säg att jag somnade... 23:15. Klockan 02:22 slår jag upp ögonen, väckarn ringer 05, ska vara 07 i Boliden. Kunnat somna om? Nej. Dessutom är jag kissnödig och hungrig, sååååå jag är rätt så rövknullad. Om jag nu skulle magiskt somna om så ger det inget, då får jag mig garanterat inte upp. Plus att jag har mens, det är vidrigt. Kommer ju aldrig ihåg att hämta ut jävla pillrena förän det är försent!

Nä tror jag ska gå och duscha, pappa stiger snart upp så kanske går upp och äter frukost med han.
Ska starta lite tidigare och förbi macken för att köpa energidryck. Idag just nu i den här stunden önskar jag faktiskt två saker. 1: att jag drack kaffe. 2: att vi hade en nattöppen mataffär.

Blir nog gröt till frukost. Jag har så problem med att hitta en lämplig LCHF frukost då jag vill att det ska gå fort! När jag har tid så blir det oftast en omelett, men har inte riktigt den tiden eller orken att ställa mig och steka det den här tiden på morron.

Tips?


Fin bild som passar till förra inlägget. Att jag inte tänkte på det.

Kommentarer
Postat av: mia

köp dom där Lchf mackorna som finns på Maxi, dom är riktigt goda! särskilt att rosta :)

2011-11-29 @ 10:31:39
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: Elina

Yogurt med nå frön och nötter/bär ist för flingor eller sylt.

Keso eller kesella med samma som ovan eller smaksatt med funlightsaft.

Keso & Avokado

Lchfbröd med typ avokado, skinka, ost.



Eller varför inte nån god smoothie :)

2011-11-29 @ 12:33:04
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0