rtyhuirengpi84w

Låg och läste Bert ikväll med kisse i famnen. Kände bara hur ögonen slöts och jag gled in i sömn.. De va så mysigt och fint, sen ring jävla skit Robin och väck mig. Fräääääääääääs. Men men tog en dusch osv. For till stan, satt i Robins garage i några timmar, for ut på stan och kolla läget och sen hem.

Haha fick världens skön känsla på vägen hem. Körde med halvljus men va beredd på att nån kommer garanterat blända mig för att dom tror att ja har hel ljus på, då är de så jävla skönt att köra upp 7 extraljus i nyllet på dom. Går fort för dom att blända av. Fick göra de två gånger tillochmed på väg hem. Aaaaah.

Ja jo jag har bara 7 nu, ett på taket är borta. Har inte orkat kolla om lampan är trasig för bilen är skitig och jag är kort, orkar ej smutsa ner mig. Hah.


Imorrn blir det partaj, orkar EJ vara bakis på sönda men de får gå.
Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0