Så mycket bättre

kan ju vara det bästa programmet som producerats sen gamla godingar som Fångarna på fortet och På rymmen. Har både skrattat och gråtit ikväll och upptäckt E-Type igen. Han är ju verkligen högstadie disco för mig, speciellt ungdomsgården i Byske. Jag hade ju en liten DJ karriär där, inget seriöst men man fick lära sig att dra upp eller ner tempot och mixa in låtarna i varandra. Va riktigt kul. Va med och gjorde om DJ båset där, undrar om det ser likadant ut idag :P

Så nu måste jag he in en massa E-Type på Spotify :) När jag fått tummen ur och skaffar baslåda till Våfflan så blir de helt klart att köra han :)

Skyltsönda imorrn, vet ej om ja ska fara. Är helt utan julstämning när snön fattas och eftersom jag tyckte julen sög förra året så tänkte ja att i år blir de bättre då jag har jobb. Oj är ju dessutom sista arbetslösa dagen imorrn :) Det firar vi med lax till midda :)

Jävligt mycke högstadiet! Har för mig att de fanns nån dubbel cd me han på ungdomsgården :P

Sen har vi ju True Beliver som är inspelad i Skellefte, som ja har för mig att ja

nämnt tidigare. Kan de ha vart medans de fortfarande hette Skelleftefestivalen? Folk säger

ju fortfarande de trots att de heter Stadsfesten :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0