Snabb som vinden

Idag sprang jag. Snabbt. SNABBT! Snabbare än jag någonsin sprungit i hela mitt liv.

Haha nä okej kanske inte, men nästan. Va ut och hämta posten, längre ner på gatan så ser jag en lastbil med en jävla massa lysen. I nyvaket tillstånd inser jag att det är ju min sopbil! Åh vad jag önskar att jag hade fina bilder på den, men det har jag inte. Får fota till sommarn för nu har han bytt sommarfälgarna till vinter. Men nu i mörkret så fick jag se alla lysen, har aldrig sett dom tidigare.

Så då sprang jag snabbt som vinden ner och hämtade kameran och fotade genom köksfönstret haha. Blev suddigt såklart, men hade ej mycket tid på mig.

Gaah den är så snygg.



De va ljus överallt, massa bak också. Så de va helt klart dagens höjdare.
Annars har de inte hänt någe fränt överhuvetaget. Pratade med ett pucko på msn i natt som tydligen har två olika msn, och jag va "vän med den ena" på fejsbook om ni fattar vad jag menar?

Nu skrev han från sin msn som han brukar "lura folk med". Han skrev att han visste så mycket om mig, men kunde ändå bara säga mitt för och efternamn och att jag bodde i Skellefteå. Tog bort kontakten från fejsbook och vips så visste han ingenting om mig. Haha dumjävel. Eftersom jag tyckt att båda dom där msn kontakterna är idioter och jag har vart lur på att de är en och samma människa så va han inte alls så lurig som han trodde.

För och efternamn är inte speciellt svårt att få reda på, hade däremot vart vidrigt om han verkligen kunnat säga nånting om mig som inte står på fejsbook.

Men men de va kul! Älskar att prata med ärthjärnor.
Nu ska jag... Nä jag vet inte vad jag ska göra. Ajdö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0