Sov

Igår sov ja. Sova hela tin. Sov säkert 20 av 24 timmar. Vet inte varför, blev som orolig när jag la mig vid 12 att ja inte skulle sova men hovva! Vakna kl 6 pigg som en lärka, då sprang ja ut och hedde i motorvärman. Nå så jävulskt varm och bilen va :))))

For på sjukhuset, ingen aning om jag parkerade där ja fick men stod där bra tyckte jag. Allt kvar klart på 10 min, de va ju skönt. Då for ja på Jula och köpte ny ute timer som jag slarvart bort. Hem och pilla lite bil, bla ställt in allt nödvändigt i kupén såsom bensindunk, olja, fälgkors, startkablar osv.

Så nu är ja redo för vintern. Gick förbi brorsan 140:a och såg att de satt ett par högtalare 6x9or.. Wtf? Skrev och fråga om ja fick dom, och de fick ja :)


Och just precis nu är Isabelle på väg till BB! Grattis som fan och lycka till, snart blir de alltså en Pite resa, väääldigt snaaart! :):) Bara hoppas allt gå bra men de tro ja :)


Nu är de massa dag kvar och fick just veta att mina pengar kommer på månda så de sög jävligt stjärt. Måste snåla som faaan. Men de löser sig nog, snart är de slut på snålandet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0