The one that got away

Hupp ikväll skulle jag åt stan för att visa Robin senaste brevet från A-Ford gubben men han va upptagen så jag svängde förbi Bella. Hon skulle sova kl 22 prick för att hon har jobb helg. Det sket sig, som det väldigt gör ofta när vi är med varann :P For på Max, fetade oss i soffan till senaste Depserate Housewives och sen flödade kreativiteten. Har skrattat så jag gråtit.

Ibland önskar jag att man filmat när man fått dessa.. Jag vill inte kalla det damp ryck, för det gjorde man när man var 13, men samtidigt så är det något åt det hållet. Det bara spritter till i oss helt plötsligt! Gör konstiga saker om sommarnätterna.

Ungefär som att det är tur att folk inte ser mig när jag är ensam hemma och får dessa såkallade "damp ryck". Skulle nog hamna på hispan då. Hah. Vi är nog alla så ibland.

Blev ingen pudding som ville åka i min orangea springare, men det var nog lika bra. Hade lix så kul :)



And in another life
I would be your girl
We keep for of promises
Be us against the world

And in other life
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away
The one that got away



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0