Those summer nights

Nej blev ingen maskerad för mig i år men grinar inte för det, vinst idag och jag hade några öl hemma så jag överlever :P Dock blir ja så jääääävla sugen på cigg så fort ja fått i mig en öl. Och det är väl kanske dumt men jag känner att de är lite OK att röka med tanke på att mina lungor va så pass stora på hälsoundersökningen, men å andra sidan har ja inte vart på röntgen än. Men hade tänkt ta mina "cigg pengar" och köpa Spotify istället :) Fast ja har lix så mycke små kronor över att ja ändå ska köp cigg på månda haha :P Ryms inget i min James Dean plåtbörs som ja fick av Barro i födelsedagspresent för några år sen. Den används flitigit än :)



Till veckan ska ja ha operation Garderob. Har så mycke kläder och skor så det ryms inte i två garderober, måste städa ur en tredje för att rymma allt. Plus att ja måste lägga till kläderna eller va man nu ska säga. Är lite små kaos just nu.

Adjö.


Jag brukar inte garva åt folk med handikapp i vanliga fall, men den här fick mig
faktiskt att skratta rejält.

Men så är det, även om jag lever med en mor som har handikapp så kan man inte gå runt och klaga på alla som skämtar om handikappade eller dylikt.

Tycker ändå mest texten va kul :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0