Tills vidare

Skrev under tills vidare pappret idag. Åh så skönt! Och ännu skönare är att man kommer verkligen få lära sig allt från början, kommer inte bli inkastad i en traktor och göra massa jobb bara för att jag är maskinförare. Av tusen sökande, 6 procent tjejer, så va vi tre stycken som fick jobb. Så man ska kanske va rätt nöjd!

Men som tillexempel tjejen som jag inte känner, hon har aldrig nånsin hållit på med maskiner. Kommer direkt från att jobba på ett äldreboende till en gruva, så vi är verkligen alla sorters människor.


Nä de här känns rent så jävla bra. Äntligen kan man börja att planera lite inför framtiden. Allt känns så jävla bra! Nästan för bra! Och de va de också haha. Min ena vindrutetorkare har pajat och kilade fast under listen som sitter runt rutan. Skitbra när man har geggig ruta, kör spolarvätska och sen fastnar torkarna.

Orkar inte köpa ny just nu heller, har tage silvertejp höh.
Dagen till ära tankade jag fullt. Minns inte senast jag hade de, min födelsedag förra året kanske? :P

Kommentarer
Postat av: Totte

fan vad gött det lät :D grattis!

2011-11-28 @ 20:19:00
URL: http://lipstickkiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0