trfgsh+87rg09jh´0+w349k5

Yeah 12 timmars sömn i natt, It was gooooooood. Fast nu är jag slö istället.. Men men jag gjorde 3 av 5 uppgifter igår! Eller om det va 6... Minns inte men nu har jag god tid att fixa. Fast innan jag gö de ska jag nog ut och tömma Blåen på vatten medans man ser nåt och medans jag kommer ihåg de.

Igår var de 2 år sen min grann unge Emma fick traktorskopan på sig i Pite och avled. Hovva se hemskt, och hur fort tiden går.. Den dagen och dagen efter minns jag att jag va i Malå iallafall.
RIP Emma

Kommentarer
Postat av: Alice

sv; tjejen är värdelös hör hon inte det ?! hahah



Hemst med Emma föresten.. rip

2011-11-09 @ 16:59:02
URL: http://aliceavander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0