Tunastigen

Ja så va gjorde vi i Lule då? Inget speciellt igentligen. Jag har under min vistelse lärt mig att barn är faan inte dumma. Inte för att jag trodde de direkt heller, men Cornelia är väl snart 1,5 år och även om hon inte kan prata så förstår hon himla mycke. Att hon ska hämta saker eller lägga tillbaka.

Men hon är i pillerstadiet så det ska pillas på allt. Jag köpte en dörrmatta på Dollarstore och fick fan inte ha den i fred :P Fast de va kul att från början så va hon blyg men bara efter en stund så kunde hon ty sig till mig också. Fick en massa goa dräggel pussar :)

Linda hade det lite kämpigt med de två i magen så vi tog de rätt lungt. I torsdags satt vi i kö till biltvätten i över 1,5 timme haha. När vi stod där första gången så va vi tvungen fara när de va våran tur eftersom Linda hade tid hos barnmorskan. Jag skulle igentligen hem innan den tiden men fick följa med istället :P Så nu vet jag va som händer när man väntar tvillingar höhö.

Sen körde vi tillbaka till Statoil och stod i kö igen :P Linda blev sällskapssjuk och ringde runt hela Lule så att ja skulle stanna och inte fara hem för att se hockeyn. Då hon hittade någon som hade tv tillslut så hade ja inte hjärta att fara. Dock va de fest i kvartersgården den kvällen där dom bor, fjortisfest, så ja va lite orolig över mina extraljus men allihopa satt kvar som tur va.


Jag gillar att va hos Linda och Krille. Linda är ju alltid Linda men Krille kan verka som en tråkig typ men ibland så fäller han några humoristiska dräparkommentarer :P Inte för att han är tråkig, men ni kanske fattar.

Nu ska jag se Svampbob Fyrkant - Hem ljuva ananas. Yeah.

Kommentarer
Postat av: Elina

Åhå, Det är till att va välbärgad när man har råd att tanka på bemannad mack ;)

2011-11-05 @ 20:04:58
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0