Vaaaad händer?

Är så sjukt trött men kan inte gå och lägga mig än. Ska se tv på en halvtimme sen om jag somnar nu så vaknar jag i natt hur som helst.

Men nu har de bryte ut nå konstigt. Idag så börja de klia i hårbotten, just i nacken. Har tydligen utslag fulla hårbotten. Är de nån jävla allergi som är på g? Försöker ju fundera på vad som vart annars den senaste veckan med tanke på nässelutslagen i fredags... Ska ju som sagt på läkarundersökning imorrn så ja ska fråga då.

Hoppas då fan inte på allergi. Har vart så glad att trots att jag inte motionerat på år och dagar fått vara så frisk. De är inga fel på mig, aldrig brytit ett ben och ingen allergi..



Och just nu när ja satt och skulle skriva så kom pappa ner och sa att de stod två killar på bron som ville köpa min 240. What? Trodde han skämta men de stod två stycken på bron haha. Tydligen hade dom spanat in hon för att hon stått så länge.. Vadå länge? Höh. Dom va från Frostkåge, skumt för jag känner då inte igen nån av dom.

Nu ska jag äta midda iallafall.

Kommentarer
Postat av: Elina

Jo men inte fått ut så mycket mer klara svar än att han saknar mig och uppenbarligen vill umgås osv men att han inte vet säkert om han vill vara med mig så mycket som att vara tillsammans så jag sa åt han att de är nog bäst han åker hem å funderar lite. Så ja, det ligger ju som på han.. Jag kan ju inte göra så mycket mer än å vänta å se ;p



Ang dina utslag.. Jag fick nåsåntdär en gång å då sa läkarn att de kan vara typ i vissa kryddor osv å just då hade jag faktiskt ätit en kebabrulle haha. Eller om du har bytt tvättmedel, schampo, hudkräm, tvål ? Eller om man använder kläder, handdukar eller sängkläder osv som inte är tvättade efter inköpet så kan de finnas rester av olika medel åsånt :p

2011-11-13 @ 20:21:41
URL: http://blow.blogg.se/
Postat av: Elina

Jo men inte fått ut så mycket mer klara svar än att han saknar mig och uppenbarligen vill umgås osv men att han inte vet säkert om han vill vara med mig så mycket som att vara tillsammans så jag sa åt han att de är nog bäst han åker hem å funderar lite. Så ja, det ligger ju som på han.. Jag kan ju inte göra så mycket mer än å vänta å se ;p



Ang dina utslag.. Jag fick nåsåntdär en gång å då sa läkarn att de kan vara typ i vissa kryddor osv å just då hade jag faktiskt ätit en kebabrulle haha. Eller om du har bytt tvättmedel, schampo, hudkräm, tvål ? Eller om man använder kläder, handdukar eller sängkläder osv som inte är tvättade efter inköpet så kan de finnas rester av olika medel åsånt :p

2011-11-13 @ 20:21:44
URL: http://blow.blogg.se/
Postat av: Elina

Hehe, Jo nå det är ju tyr att ja inte har bråttom nånstans ;D



Jaa.. Kanske hon använder nåt mjukmedel/sköljmedel som hoppat över på din kudde ;p det hörs ju ska vara väldigt allergiframkallande. Eller så är det typ vägglöss eller nåt ! Haha hojja, Nej nu ska jag inte skrämma upp dig.. såg nåt program om såna på tv och det var fan vidrigt.

2011-11-13 @ 21:32:48
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0