En karl som får mig att vilja bli lesbisk

Jag förstår inte varför vissa män har så jävla svårt att förklara saker utan att göra det så att man känner sig totalt dum i huvudet. Jag kan fan inte mycke om motorer och det kan jag erkänna, trots en massa timmar i garage så verkar det bara inte fastna.. Eller vissa saker gör det, men vissa inte. Dom får mig att vilja bli lesbisk.

Men då finns det dom jävla karlarna som dumförklarar en istället för att ge en tips och hålla god min. Alla är inte födda med en självfallenhet för att skruva.

Tacka vet jag mina vänner som kan förklara för mig hur hjulet är runt i bra ton, om jag nu skulle undra..



Kommentarer
Postat av: MIa

De är ingen fara dit vi ska åka, vi har pratat med resebyron osv bara för säkerhetskull och dom säger att det är Ok :)!!

2011-10-30 @ 02:06:52
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: Elin

Naw, tack vad snällt! :)

2011-10-31 @ 00:06:20
URL: http://poorlittlefool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0