fdi

Ja så va helgen över igen. Blev en krogrunda i lördas och nu har ja vart på krogen två helger i rad, de är en gång för mycke. Brukar ju vanligtvis dröja minst 4 månader mellan varje besök så nu är det slut. Tycker inte de är kul, man blir bara dum i huvet och slösar massa pengar.

Jaja men Bellan va iallafall här igår och installerade Sims 3 så gissa vem som satt och nötte flera timmar igår hehe. Glömde totalt bort tiden men de brukar va så för mig, ja spelar som en galning i några dagar sen glömmer ja bort de, så att så farligt är det inte. Har ju ändå "lov" fram till 28 november.


Men men hade tänkt haka på trenden att lägga på vinterdäck idag eller imorrn. Måste beställa ett nytt Visa kort för chipet på mitt håller på att jävlas, och ja vet inte hur dom gör om mitt kort slutar funka så fort beställningen kommit in, men hur som helst så hade ja inte tänkt använda bilen i veckan. Och kanske är lite tidigt me vinterdäck men helt plötsligt så är backen vit, och så ska man fara iväg på nått bråttom och har sommar sulorna på. Har ju ändå snöat bara några mil härifrån så bäst att passa på.

Byta däck va de ju.. Fast ja är lat, orkar inte nu.

Kommentarer
Postat av: Mia

haha ja va fan inte har jag koll på det :P!!haha

2011-10-10 @ 14:03:46
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0